Download English songs...

Thursday, July 23, 2009

Influenza A H1N1 (x pecaye aku tulis nih lagi)

Semua orang dah taw da...
Semalam kan da kua berite tentang penutupan Kampus Uitm Penang atas sebab da seploh orang +ve H1N1....
Yang len2 ade yang demam, sakit tekak, sakit perot, pening kepale, batok2, selesema..
Serius gaklaa aku tengok..
aku pown adelaa demam gak...
tapi 2 ari je...
itu pown mase ari sabtu UK mane bukak...
Xpe2 yang penting ak da cuti skang. Menghirup udare segar bebas H1N1..
Tapi.....
aku risau gak aku ni ade bawak penyakit balek kampong..
Jadi pasni aku nak pi cek kt klinik..
Mintak2 aku sehat walafiyat...
tapi yg penting skang..
CUTI!!!!!!

Macam ni kowt rupe die...

pade owang2 yg x reti bace sokkabo...
bace nihaa UiTM Permatang Pauh Ditutup
tadi dari utusan..
ni haa kosmo 15,000 cuti seminggu - Dua lagi kampus UiTM ditutup kerana wabak selesema babi

Aku x kenal pown diorang nih....

1 comment:

Asyraf Tahir said...

mane lak ko dpt gamba dak2 tgh blik tu. hahaha. budak2 sem 1 dpt interview do!