Download English songs...

Wednesday, July 20, 2011

Rambut Panjang

leh ke aku rambot panjang?
membe aku kate kalo aku rambot panjang style..
ade gak kate kalo aku botak style.. wth?
kakak aku pulak bile aku simpan rambot panjang sikit die dah nak suruh potong..
aku teringin gak nak rambut panjang mengurai.. hehe..
kalau boleh paling minima pon sampai bahu..
tapi ape nak buat..
aku ni pelajar UiTM bukan Limkokwing boleh bebas simpan rambot ke
ape2 pon bebas kalo kat situ..

aku try gak bayangkan muka aku camne bile rambot panjang....

mungkinkah akan jadi stylo mcm Matt Heafy ni..

atau legend macam Dave Mustaine ni...
atau hensem macam Corey Taylor...
atau giler macam Serj Tankian

ape2 pon kalo xde rezeki nak simpan panjang pon xpe...
rambot pendek pon selesa aper..
kalo muke dah hensem buat style rambot ape pon orang cakap hensem..
hahahaha..

No comments: