Download English songs...

Saturday, January 2, 2010

Runaway Train!!

bukan ketapi sebenar dinaiki oleh aku..

Sem yang baru bermula... Bermulanya sem yang baru.. Yang sem bermula baru.. whateverlahh.. Permulaan trip to penang ni memang syial.. awal2 dah tertnggal tren... Sebelom ni aku naek punyelah lambat dorang nak gerak.. Ni aku turon je pkol 8, abg2 biru 2 cakap "tren baru je jalan dek".... Memang berderau la darah otak aku... Mse 2 aku mcm BANG2!!! BOOM!! PRANG!! DUSH!! ARRGHH!! WTF!! WTF!! FTW!! LOL!! MCMNE NI!!! (base lah frstime tertnggal tren..) Naseb baek ade tren ekspress tapi aku kene bayar lagi RM34.... Tiket lme yg agak mahal itu (RM19) terpakse diburn... wuwu..

Terlupe plak nak bgtaw.. Aku balek ngan sorang mmbe childhood aku ni... were like Brother of Destruction(Kane n Undertaker) laa dari doluu lagi.. lol.. Dlm tren 2 mmg bestlaa.. mmbe aku ni dahlaa ade laptop... mmg ubat nak bagi ngantok maen PES 2010 laa... Tapi aku still xboleh kalahkan die bile die pakai Liverpool (damn!!).

Lepas 2 mcm biase laa... smpai tengah2 pagi... Kat bustand jmpe acap (hsemate aku)... Balek nek bas dan aku ngan acap selamat tibe di rumah dengan selamat..

p/s: pasni akulah orang yang pertame akan masok dlm tren hehe..

1 comment:

nuha aziz said...

tren yg salah yen...ko punctual..ngeh555