Download English songs...

Thursday, December 31, 2009

enter 20's10...

Sudah 5 in the morning in the 1st day of 2010 di ruang tamu umah ini n still not sleepy... why??? Mungkin skang nih banyak budak2 mude baru balek dari celebrate new year ngan kawan2... nengok bunge api.. joli sakan sane sini... best 2 memang best kan?? biasela 2.. darah mude la kan...

Aku terpikir... Aku lahir 1990... skang da 2010.. jadi tahun ni aku nak masok 2010 - 1990 = '20' tahun dah... Wow!! Macam x pcaye, lpas niwh bukan lagi teenager dah... Org2 tue lepas nih da x bole nak panggil aku budak2 lagi sebab aku dah 20 tahun... Cepatnye masa berjalan... When I rewind back my past is so pity lah... Yap... Dalam adik beradik aku, aku sorang je x dpt straight A's dlm UPSR n PMR... SPM lak hancuss....

Kalo dilihat baleklah hidup aku nih.. The 1st decade I live lebih better dari 2nd decade... Sebab nape 1st lg baek dari 2nd... Mak aku ade cerita ngan aku.. mase aku baru lahir, kwn mak aku yg jugak jd nurse kat SJMC tu cakap muke aku cam mat saleh.. Pergghh!! aku cube bygkan mase kecik doluu aku mesti puteh gile.. ceywah!! Lagi satu, neh yg family aku citelah.. Aku umor 3 tahun dah pandai membaca!! wtftw!! aku tahu macamne nak beza keta ngan lembu.. haha.. Mase 2 ayah aku pikir aku ade mase depan yg cerah... Bright future to come.. hahaha.. selebihnye mcm kanak2 biase laa... Sampai 10 tahun aku masih baek tapi nakal 2 da ade la kowt.. hoho..

Zaman kanak2 memang indah ( rasenyelahh), tapi kite x boleh pandang blakang... jangan pandang belakang laa.. Semakin hari semua bende makin tue.. Jadi dah masok 20 tahun neh kene laa serious banyak siket dalam belajar. Bak pepatah orang melayu " Bersusah2 dahulu, Bersenang2 kemudian". (ceywah lagi) Kalo x berusaha x berjaye lah kamu.. itu kowt maksodnyer...

So akhir kate dari aku

SELAMAT TAHUN BARU 2010!!!

semoge semua dipanjangkan umor dan dimurahkan lagi rezeki dan ilmu didalam diri....

1 comment:

Unknown said...

hey u!
happy new year ;D