Download English songs...

Monday, December 20, 2010

Due Date

sepanjang cuti sem yg membosankan jiwa aku nie sekali je aku kuar ngan kawan2 aku
ktorang tengok wayang.. aku ni dahlaa xbrape nak mnat tengok wayang ni takott xbest..
tp alhamdulillah laa yg aku tengok hari tuh memang best..
neh citer DUE DATE mmg first time aku bising kat wayang sebab xtahan lawak kering dorg ni..
sinopsis die aku malas nak btaw takot korang xpaham pulak kan..

senang cite kisah ni pasal seorang korporat, macho dan berkarisma giler (Robert Downey Jr) yang xnak terlepas kelahiran baby 1st die yang terpakse travel dengan seorang yg hodoh, gemok bodoh nak mampos (Zach Galifianakis) across US ke LA... dan sepanjang perjalanan die macam2 bende yg lawak, giler, x boleh nak diterime akal berlaku..

Kepade sesiape yg nak gelak giler babi pilaa tengok cite nie... haha


No comments: