Download English songs...

Sunday, December 19, 2010

Jatoh Bangon Naik Turon Aku Bengkang Bengkok Bodoh Gilerr..

aku suke gigit bibir bile tension.. kalo ko suke gigit bibir bile tension bermakne ko same mcm aku.. tension!!!


salam...
aku dah agak dah sume ni akan berlaku..
sumpah sem lepas aku macam malas nak blaja..
x tawlaa camne bole jadi macam tu...
kalo nak diikutkan sem sebelom ni aku agak rajen sgtlaa berbanding sem lepas (sem 5)..
tp ape nak bwat.. jadual kene check balek lah..
dah result x brape nak elok..

aku suke mnyesal bile bende nak berlaku..
x penah nak carik jalan penyelesaian bile ade masalah..
sem depan mungkin sem last mungkin tidak...
mntak2 laa sem depan dapat bwat yg terbaek..
kalo nak ikotkan result sem2 yg lepas die naek turon naek turon balek...
kalo nak taw camne korang bole tengok sawtooth waveform.. haha
naseb bek laa ayahk aku xmarah gile mase taw result aku..
mungkin die paham kott.. haha

subject aku yg satu ni sem lepas langsung x masok otak..
bile kat kelas je ngantok macam ade hantu yg hypnotize aku..
ari2 aku masok kelas bwat marah dan tension je...
bile blaja balek xpaham tanye pon xpaham...

dah cuti ni barulaa dapat rehat banyak.. kalo x penat akuh..
naseb bek FYP okehh.. sem dpandah xde pnting sangat je lagi..
aku target nak score yg sbject 3 credit hour..
nak maintain cgpa atas 3 je..
lekkluu ade due sem je lagi..


No comments: