Download English songs...

Tuesday, December 29, 2009

Resistance

Muse - Resistance ( xtaw laa ni cover single die ke tak..)

It could be wrong... could be wrong kalo korang xnak dengar lagu neh....
firstime aku dengar lagu ni macam ada antu masok dalam diri aku...
Walaweh!!
Lagu neh aku xtaw la da kuar kat radio ke belom..
Lagu neh kalo bagi aku lah yang terbest aku penah dengar dari diorang...
Sebelom ni aku memang syok gile dengar lagu Time is Running Out, Plug in Baby ngan Starlight..
Mintak2 la lagu ni bleh top kat mne2 carta yg ade..
huhu...

ni dia petikan lyric die yg menusuk kalbu tuh..

Love is our resitance
They keep us apart and they won't stop breaking us down
And hold me, our lips must always be sealed

aku pown xtawlaa asal aku suke sgt lirik kat atas nih......XD

No comments: