Download English songs...

Tuesday, December 29, 2009

Sambongan...

what's new kt umah aku.......
haha..
skang ni aku xyahlaa susah2 pi cc kuarkan duwet makan untok bronline sbab skg kt umah aku da ada internet.....
aku pown apelagi... brpanas bontot laa kt depan komputer ni..
maklumlaa frstime tenet ade kat umah...
pasal tenet ni pown aku terkejot... tbe2 kakak aku beli modem broadband pastu die blah..

mcm di atas la ngupe modem nye... aku xpenah denga nme brand ZTE HSPDA niw.. mule2 aku ingat ni modem cokia pnye.. aku pown xnakla kene tpoo nnti.. maklumlaa ak ni bute gadget siket..
trimas buat akak aku yg sggup mmbeli broadband niw..
lagi pown die beli bnde ni ntok ayah aku sebab ayah aku nak bwat blog...
ni haaa
actually anak kapau ialah keturunan kapau...
Kapau ialah salah satu daerah di Bukit Tinggi, Sumatera Barat...
Ayah aku bwat blog ni untuk semua orang untok taw sejarah kapau dan family ktorang...

No comments: